ما به اين برندگان ريالي پرداخت نمي كنيم! :: سایت رسمی موسسه کتاب 57
ما به اين برندگان ريالي پرداخت نمي كنيم!
ما به اين برندگان ريالي پرداخت نمي كنيم!



◀️◀️◀️ لطفا همه ي خريداران معظم كتاب، از سايت كتاب57 مطالب زير را مطالعه نمايند تا اگر انشاء الله برنده جوايز سنگين و هنگفت شدند، مشكلي براي پرداخت به وجود نيايد و باعث دلخوري نشود!

انشاء الله با خريد كتاب تا جمعه، برنده 400 هزار دلاري سايت كتاب57 شويد!

◀️ اگر برنده جوايز با مبالغ سنگين و هنگفت (مثلاً 140 ميليون تومان)، از سايت كتاب57 شويد و حاضر نباشيد كه فيلم و تصوير از شما منتشر شود، پرداخت جايزه غير ممكن است!

 زماني كه يك خريدار كتاب برنده جوايز بالاي 100 ميليون تومان شود، قبل از اعلام نام برنده در تلگرام و اخبار سايت، حتما با ايشان تلفني يا از طريق تلگرام با ايشان ارتباط برقرار مي كنيم و اگر مايل نباشد تصويري از ايشان منتشر شود، نام او را بعنوان برنده اعلام نمي كنيم!

 بطور مثال نمي شود شما برنده ي 140 ميليون توماني مسابقه قرآني شويد و جايزه هم بخواهيد اما نه تصويري از خود برايمان ارسال كنيد! ضمناً اعلام نمائيد كه حاظر نيستيد به دفتر سايت كتاب57 تشريف بياوريد تا از شما فيلم و عكس تهيه شود!

 شما اگر برنده چنين جايزه اي در يكي از شركت هايي كه در تلويزيون تبلغ هم مي كنند بشويد، همه ي خانواده ي شما را دعوت مي كنند تا براي تحويل جايزه و فيلمبرداري به شركت آنها برويد! طرف برنده يك خودرو پژو شده، در جرايد و نشريات تصاوير خانواده ي او را منتشر مي كنند!

✅ البته ما براي كساني كه مبالغ سبكتر برنده مي شود، حتي عكسي را كه در پروفايل خود و در صفحه ي شخصي خود گذاشته اند را نيز اصلا منتشر نمي كنيم! مگر اينكه خودشان ابزار تمايل نمايند و از ما بخواهند كه تصوير آنها را در كانال تلگرام بعنوان برنده بگذاريم!
http://ketab57.ir
@ketab57ir

تاريخ : دوشنبه 6 دي 1395  


لحظه به لحظه همراه با میز برندگان




⬅️  به جزء پنجشنبه ها و ايام تعطيل؛ از ساعت 9 الی 13 به وقت تهران؛ با احترام پاسخگوی شما هستیم:

⬅️ تلفن دفتر قم : 36624915 25 98 98+ .... تلفن دفتر دبی: 8186 435 50 971+

⬅️ ما حداکثر 10 روزه، جوایز برندگان را به حساب شان واریز می نمائیم. پس از دریافت جایزه خود، اگر صلاح دانستید سایت کتاب 57 " ketab57.ir " را به دیگران معرفی کنید

⬅️ اگر شما نویسنده هستید، مقدمه کتاب خود را به کانال تلگرام کتاب57 ارسال فرمایید. ما 57 جلد کتاب شما را جهت اهداء به مناطق محروم خریداری می نمايیم.