چگونه متوجه شوم كه جايزه بحسابم واريز شده است؟ :: سایت رسمی موسسه کتاب 57
چگونه متوجه شوم كه جايزه بحسابم واريز شده است؟
چگونه متوجه شوم كه جايزه بحسابم واريز شده است؟

 ◀️ اطلاعيه ويژه برندگان جوايز سايت كتاب57

⬅️ در روزهاي اخير در پنل خريداران قسمتي با عنوان جوايز افزوده شده است كه در اين قسمت شما ميتوانيد جوايزي كه برنده شديد را مشاهده بفرماييد!


1. اطلاعات هر جايزه اعم از نوع،كدشانس و مبلغ كاملا مشخص است.

2. اطلاعات موجود در اين صفحه از ابتداي آذرماه به صورت كامل ميباشد و به تدريج جوايز مربوط به ماه‌هاي گذشته نيز  براي شما ثبت مي‌گردد.

3. جوايزي كه در اين قسمت ثبت شده است براي شما واريز گشته است و نيازي نيست كه با موسسه براي واريز آنها تماس بگيريد

4. جوايز مربوط به كدهاي هفتگي كه با عدد 57 شروع ميشود؛ قطعا فرداي روز خريد واريز ميگردد.

5. شايد ساير جوايزي كه برنده مي‌شويد اعم از برنده روزانه، هفتگي، تولد, ازدواج, جنگي, رند بودن كدشانس و ... با تاخير حداكثر 5 روز واريز گردد.

6. تمامي حوايز قطعا پس از واريز در اين قسمت از پنل كاربري شما ثبت مي‌گردد.

 در نتيجه اگر جايزه اي را اينجا مشاهده نموديد (مربوط به هر تاريخي) مطمئن باشيد مبلغ آن براي شما واريز گشته است؛ در نتيجه درخواست واريز مجدد آن را نفرماييد.



✳️✳️ همچنين خواهشمنديم خريداران كتاب كه شماره 16 رقمي كارت بانكي خود را ثبت نكرده اند، اقدام به ثبت آن نمايند. ضمنا ما براي واريز جوايز هرگز نيازي به رمز دو يا رمز اينترنتي كارت بانكي شما نداريم و تحت هيچ شرايطي رمز كارت خود را به هيچ كس اعلام نكنيد، زيرا تمام كلاهبرداري هاي اينترنتي از همين طريق صورت مي گيرد! باز هم تاكيد مي كنيم، سايت كتاب57 براي واريز جايزه به كارت بانكي شخص برنده، هيچ نيازي به رمزهاي كارت بانكي برندگان ندارد و فقط شماره 16 رقمي كه روي كارت بانكي شما درج شده است را در قسمت واريز جوايز ثبت نمايد و ديگر هيچ!❗️❗️❗️

@ketab57ir
http://ketab57.ir

تاريخ : سه شنبه 23 آذر 1395  


لحظه به لحظه همراه با میز برندگان




⬅️  به جزء پنجشنبه ها و ايام تعطيل؛ از ساعت 9 الی 13 به وقت تهران؛ با احترام پاسخگوی شما هستیم:

⬅️ تلفن دفتر قم : 36624915 25 98 98+ .... تلفن دفتر دبی: 8186 435 50 971+

⬅️ ما حداکثر 10 روزه، جوایز برندگان را به حساب شان واریز می نمائیم. پس از دریافت جایزه خود، اگر صلاح دانستید سایت کتاب 57 " ketab57.ir " را به دیگران معرفی کنید

⬅️ اگر شما نویسنده هستید، مقدمه کتاب خود را به کانال تلگرام کتاب57 ارسال فرمایید. ما 57 جلد کتاب شما را جهت اهداء به مناطق محروم خریداری می نمايیم.