اطلاعيه حراست موسسه كتاب 57 :: سایت رسمی موسسه کتاب 57
اطلاعيه حراست موسسه كتاب 57
اطلاعيه حراست موسسه كتاب 57

  بسم الله الرحمن الرحيم


فردي به نام آقاي (م.ش) در يك وبلاگ مجهول الهويه، كه از اسفند ماه سال 1391 اقدام به نشر اكاذيب و افترا و نسبت دادن كلاهبرداري به موسسه كتاب 57 آغاز به كار كرده، با دستور مقام محترم قضايي، به مركز پليس محترم فتا احضار شد.
حراست موسسه كتاب 57 از همان ابتدا، نويسنده اين وبلاگ موهوم را شناسايي و زير نظر گرفت و مدت 8 ماه فرصت در اختيار او قرار داد تا از عوامل پشت پرده اين جريان و انگيزه نويسنده، اطلاعات كافي و لازم را به دست آورد و پس از آن با دستور مقام محترم قضايي، به پليس محترم فتا احضار شد.

نويسنده وبلاگ موهوم آقاي (م.ش) علاوه بر اينكه با افترا و تهمت سعي در ايجاد بدبيني و بي اعتمادي نسبت به موسسه كتاب 57  و خريداران كتاب نموده بود، بارها سعي در ايجاد تشويش و تشنج در فضاي مجازي نموده است: ازجمله شايعه پراكني در مورد عدم پرداخت جوايز به برندگان قرعه كشي موسسه، تقلب در قرعه كشي، عدم ارسال كتاب به خريداران، دروغ بودن جوايز، كلاهبرداري و ... اين در حالي بود كه آقاي (م.ش) در سال 1391 و سال 1392 برنده دو بن 57 هزار توماني يكي در سال 1391 و ديگري در سال جاري از موسسه كتاب 57 شده بود. ضمن اين كه آقاي (م.ش) با مراجعه حضوري به دفتر موسسه كتاب 57 جوايز خود را نقدا دريافت نموده است

فيلم، تصاوير و اسناد دريافت جايزه و گواهي امضا و اثر انگشت آقاي (م.ش) در موسسه كتاب 57 موجود مي باشد.


ماده 697 قانون مجازات اسلامي: هركس به وسيله اوراق چاپي يا خطي يا به وسيله درج در روزنامه و جرائد يا نطق در مجامع يا به هر وسيله ديگر به كسي امري را صريحاً نسبت دهد يا آنها را منتشر نمايد كه مطابق قانون آن امر جرم محسوب مي شود و نتواند صحت آن اسناد را ثابت نمايد جز در مواردي كه موجب حد است به يك ماه تا يك سال حبس و تا (74) ضربه شلاق يا يكي از آنها حسب مورد محكوم خواهد شد.

 

 

 

تاريخ : چهار شنبه 6 آذر 1392  


لحظه به لحظه همراه با میز برندگان




⬅️  به جزء پنجشنبه ها و ايام تعطيل؛ از ساعت 9 الی 13 به وقت تهران؛ با احترام پاسخگوی شما هستیم:

⬅️ تلفن دفتر قم : 36624915 25 98 98+ .... تلفن دفتر دبی: 8186 435 50 971+

⬅️ ما حداکثر 10 روزه، جوایز برندگان را به حساب شان واریز می نمائیم. پس از دریافت جایزه خود، اگر صلاح دانستید سایت کتاب 57 " ketab57.ir " را به دیگران معرفی کنید

⬅️ اگر شما نویسنده هستید، مقدمه کتاب خود را به کانال تلگرام کتاب57 ارسال فرمایید. ما 57 جلد کتاب شما را جهت اهداء به مناطق محروم خریداری می نمايیم.