خبرپايان نامه هاي دفاع شده :: سایت رسمی موسسه کتاب 57
خبرپايان نامه هاي دفاع شده
خبرپايان نامه هاي دفاع شده

 

 چگونگي شركت در اين طرح و مراحل چاپ پايان نامه دفاع شده  و تبديل آن به كتاب، در موسسه كتاب 57 (كليك كنيد)

  طرح بزرگ تبديل پايان­ نامه هاي دفاع شده فارغ التحصيلان  كليه مقاطع به كتاب

 
 از نمادهاي توسعه يافتگي هر جامعه، دانشگاه­ ها و مراكز آموزش عالي آن جامعه مي­ باشد. افراد با حضور خود در دانشگاه­ ها به تحصيل علم مي پردازند و از طريق ارائه پايان ­نامه­ ها و مقالات به روند پيشرفت علم كمك شاياني مي­ كنند. در جوامع پيشرفته از پايان­ نامه دانشجويان حمايت­ هاي ويژه به صورت مادي و معنوي مي­شود. اما متأسفانه حمايت چنداني از محققان كشورمان نشده است. بنابر آمار رسمي، كشور ما رتبه اول در توليد علم را بين كشورهاي منطقه داراست. لذا شايسته است مسؤلين امر به اين مهم بيشتر توجه داشته باشند تا انگيزه مضاعفي در بين جوانان و محققان خلاق و با استعداد كشورمان ايجاد كنند.
يكي از راه­ هايي كه بتوان از دانشجويان در مقاطع مختلف (كارشناسي- كارشناسي ارشد و دكتري) قدرداني كرد تبديل پايان ­نامه ­هاي اين عزيزان به كتاب مي­باشد. اين اصل كه بايد به معيشت و زندگي دانشجويان و محققان جامعه بيشتر توجه نمود امري پسنديده است اما شايد آنچه بيشتر بتواند دل محقق را شاد كند، ديده شدن محقق در جامعه باشد. شايد اين امر مهم را بتوان با چاپ اثر محقق به منصه ظهور رسانيد.
بسياري از دانشجويان عزيز آرزو دارند پايان­ نامه خود را به كتاب تبديل نمايند اما به دليل عدم توان مالي به آرزوي خود دست نمي يابند و حاصل آن جز سرخوردگي و انباشته شدن پايان­ نامه دانشجويان در كتابخانه دانشگاه ­ها و مؤسسات آموزش عالي نيست. در واقع سرمايه­ هاي عظيم علوم توليدي جوانان و محققان كشورمان بلااستفاده مانده و چه بسا ممكن است بعد از مدتي كهنه شده و از بين بروند. به همين دليل مؤسسه كتاب 57 در نظر دارد  اين سرمايه هاي راكد را به گردش درآورده و با اخذ حداقل مبلغ به چاپ پايان­ نامه ­ها مبادرت ورزد و آنها را به كتاب تبديل نمايد.
 

 چگونگي شركت در اين طرح و مراحل چاپ پايان نامه دفاع شده  و تبديل آن به كتاب، در موسسه كتاب 57

 

 

 

 


 

 

 

 

 

تاريخ : يکشنبه 5 آبان 1392  


لحظه به لحظه همراه با میز برندگان




⬅️  به جزء پنجشنبه ها و ايام تعطيل؛ از ساعت 9 الی 13 به وقت تهران؛ با احترام پاسخگوی شما هستیم:

⬅️ تلفن دفتر قم : 36624915 25 98 98+ .... تلفن دفتر دبی: 8186 435 50 971+

⬅️ ما حداکثر 10 روزه، جوایز برندگان را به حساب شان واریز می نمائیم. پس از دریافت جایزه خود، اگر صلاح دانستید سایت کتاب 57 " ketab57.ir " را به دیگران معرفی کنید

⬅️ اگر شما نویسنده هستید، مقدمه کتاب خود را به کانال تلگرام کتاب57 ارسال فرمایید. ما 57 جلد کتاب شما را جهت اهداء به مناطق محروم خریداری می نمايیم.