اطلاعيه بسيار مهم در مورد برنده جايزه 157 ميليون توماني مرحله سوم!!! :: سایت رسمی موسسه کتاب 57
اطلاعيه بسيار مهم در مورد برنده جايزه 157 ميليون توماني مرحله سوم!!!
اطلاعيه بسيار مهم در مورد برنده جايزه 157 ميليون توماني مرحله سوم!!!

 

اطلاعيه بسيار مهم: چرا به برنده مرحله سوم (خانم راحله فرامرزي) جايزه چك 157 ميليون توماني تعلق نگرفت؟

 

 


 •قرعه كشي جوايز زير به علت خريد ناموفق (عدم پرداخت مبلغ كتاب) مجددا در بين خريداران واجد شرايط برگزار مي شود: 

     چك 157 ميليون توماني 

      چك 14 ميليون توماني  

     سفر به اسپانيا

     سفر به مصر

 

كد شانس موفق (مورد تأييد) چيست؟

انواع پرداخت: خريداران كتاب مي توانند به سه روش پرداخت: 1. نقدي يا حضوري در بانك، 2. كارت به كارت، 3. آنلاين؛ نسبت به ثبت نام اقدام نمايند، كد شانس مربوط به هر بسته پس از پرداخت به يكي از سه روش فوقمورد تأييد و خريد كتاب موفق خواهد بود.

انواع ثبت نام در سايت:

الف- در صفحه اصلي سايت، شما مي توانيد با كليك روي هر بسته نسبت به ثبت نام اقدام نماييد، در اين روش پس از تكميل فرم، يك كد شانس به شما تعلق مي گيرد كه پس از انتخاب نحوه پرداخت و سپس واريز مبلغ بسته انتخابي، كد شانس تأييد و خريد موفق خواهد بود و اين كد شانس در صورت برنده شدن در قرعه كشي جايزه به آن تعلق مي گيرد.

ب- درصورتيكه گزينه پرداخت آنلاين انتخاب گردد پس از تكميل فرم ثبت نام، مراحل پرداخت نيز انجام و خريد با موفقيت صورت مي گيرد. اما چنانچه نحوه پرداخت نقدي در بانك و يا كارت به كارت انتخاب شود پس از تكميل فرم ثبت نام و دريافت كدشانس، بايد با مراجعه به بانك و يا عابر بانك و پرداخت مبلغ بسته مورد نظر به قسمت ثبت شماره فيش، از سايت مراجعه نموده و با ثبت مبلغ آن بسته به همرا شماره فيش و كد شانس، اين كد شانس تأييد شده و در صورت برنده شدن در قرعه كشي جايزه به آن تعلق مي گيرد.

ج- همچنين خريداران قبل از اينكه فرم ثبت نام صفحه اصلي را تكميل كنند و كد شانس دريافت كنند مي توانند مبلغ آن بسته را پرداخت و با مراجعه به قسمت دريافت كد شانس از سايت و انتخاب نحوه پرداخت (نقدي – كارت به كارت) و نيز ثبت شماره فيش و تكميل فرم ثبت نام يك كدشانس دريافت نمايند كه در صورت صحيح بودن اطلاعات، خريد موفق بوده و اين كد شانس تأييد شده و در صورت برنده شدن در قرعه كشي جايزه به آن تعلق مي گيرد.

توجه بسيار مهم: با توجه به توضيحات فوق هر كدشانسي كه براي خريدار صادر گردد و مبلغ آن (به يكي از سه روش انتخابي) پرداخت شده باشد، خريد موفق بوده و اين كد شانس تأييد شده و در صورت برنده شدن در قرعه كشي جايزه به آن تعلق مي گيرد. درنتيجه اگر كدشانسي از سايت دريافت شود و مبلغ آن پرداخت نشود خريد ناموفق خواهد بود و كد شانس مورد تأييد نبوده، اما تمام كد شانس ها در قرعه كشي وارد مي شود ولي درصورت برنده شدن كد شانس ناموفق در قرعه كشي جايزه به آن تعلق نمي گيرد.

*چرا كد شانس ناموفق در قرعه كشي شركت داده مي شود؟

با توجه به توضيحات گفته شده مربوط به ثبت نام ، هر شخص مي تواند در هر تاريخ قبل از قرعه كشي نسبت به خريد كتاب اقدام و يك كد شانس دريافت نمايد، پس از دريافت اين كد شانس خريداران كتاب تا قبل از تاريخ قرعه كشي (به عنوان مثال در قرعه كشي مرحله سوم تا ساعت 24:00 روز پنج شنبه 14 شهريور 92 ) فرصت داشته اند مبلغ آن را پرداخت و كد شانس خود را تأييد و خريد خود را موفق انجام دهند، بنابراين موسسه نمي توانند هيچ كد شانسي را از گردونه قرعه كشي حذف نمايد چراكه امكان دارد شخص خريدار به عنوان مثال فروردين ماه سال جاري كد شانسي را دريافت كند ولي مبلغ آن بسته كتاب را در تاريخ 14/6/90 ساعت 24:00 واريز نمايد؛ از آنجا كه اساس كار برمبناي صداقت است و به دليل اينكه حقي از كسي ضايع نگردد تمام كد شانس هاي دريافتي توسط خريداران كتاب در قرعه كشي وارد شد.

* چرا به برنده مرحله سوم (خانم راحله فرامرزي) جايزه چك 157 ميليون توماني تعلق نگرفت؟

برنده اصلي اين مرحله سركار خانم راحله فرامرزي ابجهان در تاريخ 03/04/1392 نسبت به خريد كتاب اقدام كرده و 3 خريد انجام مي دهند كه يك خريد موفق و 2 خريد ناموفق بوده، ايشان يك بسته سپيد به مبلغ 15500 تومان به صورت آنلاين، به كد شانس 410503177559 خريد كرده و مبلغ آن را به صورت آنلاين پرداخت مي كنند، اين خريد موفق و كد شانس مذكور مورد تأييد است. اين كد شانس در قرعه كشي چك 157 ميليوني و ساير جوايز مربوط به بسته سپيد با يك امتياز (يك بار تكرار در قرعه كشي) وارد شده است، چنانچه اين كد شانس در قرعه كشي هر جايزه اي برنده شود جايزه به آن تعلق مي گيرد و هيچ مانعي از نظر اهداء جوايز  چون كد شانس موفق و تأييد شده است. خانم فرامرزي ابجهان پس از خريد بسته سپيد يك بسته ايراني نيز در همان تاريخ خريد مي كنند كه پس از تكميل فرم ثبت نام بسته ايراني كد شانس ايراني به شماره  i79150715305  دريافت نموده وتا تاريخ 14/06/1392 ساعت 24:00 فرصت داشتند مبلغ آن را واريز نمايند كه متأسفانه هيچ مبلغي بابت آن خريد پرداخت نكرده اند. لازم به ذكر اين مهم است كه كد شانس ايراني به عنوان بسته برتر 7000 بار در قرعه كشي چك 157 ميليوني تكرار شده و امتياز بسيار بالايي در قرعه كشي دارد درواقع بالاترين و برترين امتياز در قرعه كشي مرحله سوم  را داشته است، قطعا اين كد شانس با اين امتياز بالا شانس و احتمال برنده شدن بيشتري نسبت به ساير كد شانس ها دارد، در واقع احتمال برنده شدن كد شانس بسته ايراني 7000 برابر كد شانس بسته سپيد است، كه خانم فرامرزي ابجهان پس از تكميل فرم ثبت نام بسته ايراني تا تاريخ 14/06/1392 ساعت 24:00 فرصت داشتند مبلغ اين بسته را واريز نمايند و كد شانس خود را تأييد نمايند كه در صورت پرداخت مبلغ بسته ايراني مذكور تا قبل از 15 شهريور خريد ايشان موفق و با برنده شدن كد شانس ايشان قطعا جايزه 157 ميليون به ايشان تعلق مي گرفت. در حاليكه ايشان فقط يك كد شانس كه بالاترين امتياز را در قرعه كشي داشته بدون اينكه مبلغي پرداخت كنند،از سايت دريافت كرده اند. در واقع خريد موفق ايشان همان بسته سپيد به كد شانس 410503177559  است در صورتي كه اين كد شانس در قرعه كشي هر جايزه اي برنده شود جايزه به آن تعلق مي گيرد چون كد شانس موفق و تأييد شده است. درست همانند برنده 57 ميليون توماني سال 1391 آقاي حسين رفيعي از اصفهان كه پس از بررسي خريد و كد شانس ايشان مشخص شد كه كد شانس آقاي رفيعي موفق و مورد تأييد بوده و در نتيجه جايزه 57 ميليون تومان پول نقد به ايشان تعلق گرفت. لازم به ذكر است درصورت موفق نبودن كد شانس آقاي حسين رفيعي جايزه به ايشان نيز تعلق نمي گرفت و مجدداً جايزه 57 ميليون توماني قرعه كشي ميشد.

تاريخ : چهار شنبه 10 مهر 1392  


لحظه به لحظه همراه با میز برندگان




⬅️  به جزء پنجشنبه ها و ايام تعطيل؛ از ساعت 9 الی 13 به وقت تهران؛ با احترام پاسخگوی شما هستیم:

⬅️ تلفن دفتر قم : 36624915 25 98 98+ .... تلفن دفتر دبی: 8186 435 50 971+

⬅️ ما حداکثر 10 روزه، جوایز برندگان را به حساب شان واریز می نمائیم. پس از دریافت جایزه خود، اگر صلاح دانستید سایت کتاب 57 " ketab57.ir " را به دیگران معرفی کنید

⬅️ اگر شما نویسنده هستید، مقدمه کتاب خود را به کانال تلگرام کتاب57 ارسال فرمایید. ما 57 جلد کتاب شما را جهت اهداء به مناطق محروم خریداری می نمايیم.