خرید این کتاب |
تبلیغات یکی از موضوعاتی است که امروز کمتر کسی حتی در دوردستترین نقاط جهان با آن بیگانه است و تقریباً اکثر قریب به اتفاق مردم جهان با این پدیده آشنا و در ارتباطند و از آن تأثیر میپذیرند. تبلیغات یک پدیده اجتماعی برگرفته از یک نیاز اجتماعی است و در بردارنده هدفی اجتماعلی نیز هست. این کتاب به بررسی تطبیقی ساختار و محتوای تبلیغات بازرگانی شبکه اول سیمای جمهوری اسلامی ایران با تبلیغات در شبکه TRT ترکیه، المستقبل لبنان و ZDF آلمان با موضوع کودک میپردازد. هدف از این مقایسه تعیین عوامل محتوایی و ساختاری تبلیغات بازرگانی، مقایسه این عوامل در سیمای جمهوری اسلامی ایران با شبکههای معتبر در موضوعات مربوط به کودکان، بررسی قدرت رسانهای و ضریب نفوذپذیری رسانهها و نیز بررسی تأثیر آن برروی محتوا و ساختار تبلیغات و در نهایت تعیین رابطه میان ساختار و محتوای تبلیغات است.
علی اسکندری دانش آموخته کارشناسی ارشد از دانشکده صداوسیما در رشته تبلیغات بازرگانی است. وی به مدت 14 سال مسئولیتهای اجرایی در بخش تبلیغات بازرگانی صداوسیما داشته است و از نزدیک در جریان تولید و پخش آگهیها بوده است.
این کتاب حاصل تلاشهای تئوریک و تجربیان عملی او در مباحث تبلیغات، بازاریابی و تحقیقات رسانهای است.
⬅️ به جزء پنجشنبه ها و ايام تعطيل؛ از ساعت 9 الی 13 به وقت تهران؛ با احترام پاسخگوی شما هستیم:
⬅️ تلفن دفتر قم : 36624915 25 98 98+ .... تلفن دفتر دبی: 8186 435 50 971+
⬅️ ما حداکثر 10 روزه، جوایز برندگان را به حساب شان واریز می نمائیم. پس از دریافت جایزه خود، اگر صلاح دانستید سایت کتاب 57 " ketab57.ir " را به دیگران معرفی کنید
⬅️ اگر شما نویسنده هستید، مقدمه کتاب خود را به کانال تلگرام کتاب57 ارسال فرمایید. ما 57 جلد کتاب شما را جهت اهداء به مناطق محروم خریداری می نمايیم.