62 كدشانس ويژه كتاب مهارتي تند خواني پيشرفته تا سه شنبه 8 مرداد :: سایت رسمی موسسه کتاب 57
62 كدشانس ويژه كتاب مهارتي تند خواني پيشرفته تا سه شنبه 8 مرداد
62 كدشانس ويژه كتاب مهارتي تند خواني پيشرفته تا سه شنبه 8 مرداد

نويسنده كتاب تند خواني پيشرفته درباره كتابش اين گونه توضيح مي دهد:

وقتي چهارده ساله بودم،يك سري آزمون به منظور ارزيابي مهارت هاي ذهني مان از كلاس به عمل آمد.درميان آنها يك تست تندخواني نهفته بود.چندهفته بعد نتايج اعلام شد و من متوجه شدم كه نمره متوسط 213 كلمه در دقيقه را به دست آورده ام. در ابتدا به هيجان آمدم،زيرا 213 كلمه در دقيقه زياد به نظر مي رسيد!با وجود اين،خوشحالي من طولي نكشيد،چون معلم مان بلافاصله توضيح داد كه 200 كلمه در دقيقه نسبتاً متوسط بود و سريع ترين دانش آموز كلاس نمره 314 كلمه در دقيقه را كسب كرده بود.فقط بيش از 100 كلمه در دقيقه سريع تر از نمره متوسط من.

اين خبر مايوس كننده زندگي ام را متحول كرد:به محض اينكه كلاس تمام شد به سرعت به طرف معلم رفتم و از او سوال كردم كه چطور مي توانم سرعتم را بهبود بخشم.او جواب داد كه هيچ راهي براي اين كار وجود ندارد و سرعت خواندن مانند ضريب هوشي،قد و رنگ چشم هايتان اساساً تغيير ناپذير است.

اين موضوع به نظر درست نمي آمد.چرا كه من يك برنامه آمادگي جسماني شديد را شروع كرده بودم و در ظرف چندهفته متوجه تغييرات چشمگيري در هر يك از عضلات بدنم شدم.با علم به اينكه تمرين هاي مناسب،ايجاد چنين تغييرات جسمي را برايم ممكن ساخته بود،پس چرا نبايد تمرين هاي مناسب مربوط به بينايي و ذهن اين امكان را به من بدهند تا سرعت خواندن،درك مطلب و به خاطر سپردن آنچه را كه خوانده بودم تغيير بدهم.

اين سوالات من را وارد تحقيقي كرد كه به سرعت مانع مقابل 400 كلمه در دقيقه را از ميان برداشتم و سرانجام توانستم به راحتي به سرعت بيش از 1000 كلمه در دقيقه برسم.از طريق اين تحقيقات،دريافتم كه در تمام سطوح خواندن براي ذهن مثل تمرين ايروبيك است براي بدن.

با آگاهي از معجره چشم هايم و ظرفيت فوق العاده مغز،نه تنها سرعت و درك مطلب و قدرت حافظه ام را افزايش دادم:بلكه متوجه شدم كه قادرم سريع تر و خلاقانه تر فكر كنم و در وقت زيادي از روزها،هفته ها و حتي ماه ها صرفه جويي كنم.

كتابي كه هم اكنون در دست داريد،حاصل 40 سال تمرين و تحقيق در اين زمينه است و صفحات آن حاوي رموز اساسي است كه در طول اين مدت آموخته ام.

اميدوارم اين سفر برايتان هيجان انگيز باشد و به اندازه من از اين تكنيك هاي ذهني سود ببريد.

تاريخ : يکشنبه 6 مرداد 1398  


لحظه به لحظه همراه با میز برندگان




⬅️  به جزء پنجشنبه ها و ايام تعطيل؛ از ساعت 9 الی 13 به وقت تهران؛ با احترام پاسخگوی شما هستیم:

⬅️ تلفن دفتر قم : 36624915 25 98 98+ .... تلفن دفتر دبی: 8186 435 50 971+

⬅️ ما حداکثر 10 روزه، جوایز برندگان را به حساب شان واریز می نمائیم. پس از دریافت جایزه خود، اگر صلاح دانستید سایت کتاب 57 " ketab57.ir " را به دیگران معرفی کنید

⬅️ اگر شما نویسنده هستید، مقدمه کتاب خود را به کانال تلگرام کتاب57 ارسال فرمایید. ما 57 جلد کتاب شما را جهت اهداء به مناطق محروم خریداری می نمايیم.